ďťż
Piotr H. Lewiński - Retoryka reklamy [PL] [.pdf]

Po Podrozy — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

http://torrenty.org/timages/454786.jpg

Kliknij Tutaj Aby Zobaczyć Pełną wiadomość Retoryka reklamy

Autor: Piotr H. Lewiński
ISBN: 83-229-1957-3
Format: B5
Format pliku: PDF

Reklamy... Jednych fascynują, innych odrzucają. Ale nawet wtedy, kiedy oglądane są z dużą rezerwą – skutkują! Jak to się dzieje, że nijaka kobieta, która w kolejnej przeraźliwie nudnej reklamie pokazuje nową koszulę i sugeruje, że właśnie ją wyprała w nowym, cudownym proszku o ulepszonym, trójfazowym działaniu, potrafi przekonać tysiące ludzi do zakupu tego właśnie proszku? W niniejszej książce próbuje się odpowiedzieć jeszcze na kilka innych pytań – jakie są reklamowe schematy argumentacyjne, jakie motywy i dlaczego najskuteczniej oddziałują perswazyjnie, jakie elementy językowe i obrazowe pomagają osiągnąć zamierzony cel? Twórca współczesnego komunikatu reklamowego posługuje się identycznymi środkami przekazu i kodami jak te, które są stosowane w innych dziedzinach kultury masowej: teledyskach, komiksach, programach rozrywkowych. Wykorzystuje do swych celów film, fotografię, malarstwo, rysunek, piosenkę, formy publicystyczne itd. Jeśli zatem reklama jest kompozycją wizualno-werbalną, a obie jej warstwy są równie ważne, to trzeba znaleźć taki sposób opisu, który w odniesieniu do obu będzie adekwatny. Wybór Piotra Lewińskiego padł na retorykę.

http://rapidshare.com/files/353287709/Retoryka_reklamy-P.H._Lewinski.rar
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • upanicza.keep.pl
  •  

    Powered by WordPress dla [Po Podrozy — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress]. • Design by Free WordPress Themes.