Piotr H. Lewiński - Retoryka reklamy [PL] [.pdf] |
Po Podrozy â strony, Obrazki i wiele wiÄcej na WordPress
http://torrenty.org/timages/454786.jpg
Kliknij Tutaj Aby Zobaczyć Pełną wiadomość
Retoryka reklamy
Autor: Piotr H. Lewiński ISBN: 83-229-1957-3 Format: B5 Format pliku: PDF
Reklamy... Jednych fascynują, innych odrzucają. Ale nawet wtedy, kiedy oglądane są z dużą rezerwą – skutkują! Jak to się dzieje, że nijaka kobieta, która w kolejnej przeraźliwie nudnej reklamie pokazuje nową koszulę i sugeruje, że właśnie ją wyprała w nowym, cudownym proszku o ulepszonym, trójfazowym działaniu, potrafi przekonać tysiące ludzi do zakupu tego właśnie proszku? W niniejszej książce próbuje się odpowiedzieć jeszcze na kilka innych pytań – jakie są reklamowe schematy argumentacyjne, jakie motywy i dlaczego najskuteczniej oddziałują perswazyjnie, jakie elementy językowe i obrazowe pomagają osiągnąć zamierzony cel? Twórca współczesnego komunikatu reklamowego posługuje się identycznymi środkami przekazu i kodami jak te, które są stosowane w innych dziedzinach kultury masowej: teledyskach, komiksach, programach rozrywkowych. Wykorzystuje do swych celów film, fotografię, malarstwo, rysunek, piosenkę, formy publicystyczne itd. Jeśli zatem reklama jest kompozycją wizualno-werbalną, a obie jej warstwy są równie ważne, to trzeba znaleźć taki sposób opisu, który w odniesieniu do obu będzie adekwatny. Wybór Piotra Lewińskiego padł na retorykę.
http://rapidshare.com/files/353287709/Retoryka_reklamy-P.H._Lewinski.rar
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plupanicza.keep.pl |
|
|